INOVATIVNA PEDAGOGIKA 1:1

POROČILO NOVEMBRSKEGA SREČANJA NA OŠ CERKLJE OB KRKI

Poročilo 2 usposabljanje

POROČILO Z UVODNEGA SREČANJA V ŠOLSKEM LETU 2018/19

Poročilo 1 usposabljanje

PREDAVANJE: Ulica v otroški sobi

V torek, 27. 3. 2018, smo na Osnovni šoli Cerklje ob Krki v okviru projekta Inovativna pedagogika 1:1 izvedli predavanje z naslovom Ulica v otroški sobi. Gre za varno in odgovorno rabo interneta in mobilnih naprav, ki so dandanes preplavili tako rekoč cel svet. Tematika se obravnava v okviru projekta SAFE.si, ki sledi svojemu poslanstvu informiranja in izobraževanja staršev in učencev, o možnih ukrepih in zaščiti otrok in mladostnikov na internetu. Predavanje je vodil dr. Benjamin Lesjak, predavatelj pri SAFE.si, sicer pa pravnik in strokovnjak za varstvo zasebnosti. Odgovoril nam je na številna vprašanja o varni rabi interneta in družabnih omrežij (Facebook, Snapchat, Instagram, Messenger …) ter o možnosti zlorabe le-teh. Poudaril je, da morajo biti starši tisti, ki dajejo zgled svojim otrokom tako pri odgovorni rabi tehnologije, kot tudi pri količini rabe le-te. Predavanje je bilo zelo zanimivo, predvsem pa poučno in aktualno.

Zapisala: Asja Omerzu

10. srečanje inovativnih učiteljev in usposabljanje za uporabo Actionbound in Kahoot

V četrtek, 22. 3. 2018, smo po opravljenih učnih obveznosti učitelji OŠ Cerklje ob Krki nadaljevali z usposabljanji v okviru projekta Inovativna pedagogika 1: 1.

Delavnico sta tokrat vodili naši sodelavki, Asja Omerzu in Lidija Novak. Spoznali smo dve aplikaciji – Kahoot in Actionbound. Gre za aplikaciji, kjer imamo možnost reševanja različnih nalog, v obliki kviza na pametnih telefonih oziroma tablicah. Pri Actionbound-u v naloge lahko vključimo tudi gibanje, fotografije, posnetke,… Uporaba pri pouku je zelo enostavna, saj učenci ne potrebujejo nikakršne predhodne prijave. Na usposabljanju smo najprej vsako aplikacijo preizkusili, nato pa spoznali celoten postopek delovanja (prijava, sestavljanje nalog, pričetek reševanja, postopek reševanja, objava rezultatov in pregled le-teh).

Ob koncu usposabljanja smo v obeh aplikacijah sestavili krajši nalogi, ki ju bomo lahko uporabili tudi pri delu v razredu.

FEBRUARSKO SREČANJE NA OŠ CERKLJE OB KRKI

V četrtek, 22.2.2018 smo na Osnovni šoli Cerklje ob Krki v okviru projekta Inovativna pedagogika 1:1 izvedli februarsko srečanje inovativnih učiteljev. Glavni temi sta bili spletna skupnost SIO, vključno s spletno učilnico Inovativne pedagogike 1:1 ter videokonferenca VOX. Najprej je vsak posameznik opravil vpis v spletno skupnost, nato pa še v spletno učilnico Inovativne pedagogike 1:1 (e-skupnost). Tam je izbral svoje področje, si uredil profil ter pregledal delovanje spletne učilnice. Sledilo je usposabljanje s področja videokonfernce VOX, kjer smo se naučili kako se v sistem prijaviti, kako ustvariti videokonferenco, kako povabiti ostale sogovornike, jim dati besedo in sliko, ter kako videokonferenco posneti in jih ponovno poslušati. Za zaključek, je vsak ustvaril svojo videokonfernco in vanjo povabil ostale sodelavce. Pridobljeno znanje nam bo zagotovo koristilo, zato upamo, da ga bomo lahko kar se da kmalu uporabili tudi na praktičnih primerih.

Zapisala: Asja Omerzu

1.Skupno usposabljanje ravnateljev in učiteljev razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT

V soboto, 20.1.2018 smo se nekateri učitelji naše šole udeležili prvega skupnega usposabljanja ravnateljev in učiteljev razvojnih šol v projektu Inovativna učna okolja podprta z IKT.

Izobraževanje je potekalo na Zavodu Antona Martina Slomška v Mariboru. Po uvodnem pozdravu in predstavitvi ciljev usposabljanja organizatorjev, je z naslovom Transformacija učitelja predaval dr. Predrag Palet. Po predavanju smo nadaljevali s prvim delom delavnic, ki smo si jih učitelji izbrali teden poprej. Delavnice so bile zanimive in raznovrstne. Po končanih prvih delavnicah je sledilo skupno kosilo v prostorih šolske jedilnice, nato pa je sledil drugi del praktičnih delavnic po skupinah. Srečanje se je zaključilo s predavanjem mag. Radovana Kranjca, ki nam je predstavil teoretično zasnovane DigComEdu in DigComp 2.1 protokole, ter jih pojasnil z nekaj praktičnimi izhodišči.

V domači kraj smo se vrnili polni novega znanja, ki ga bomo kot učitelji prenašalci prenesli tudi na kolege, ki se usposabljanja niso mogli udeležiti.

Zapisal: Blaž Milar